maciek1

 

2
 
 

Partnerzy

podkarpacie

zarszyn

besko

 ebukowsko-jpg

ekomancza-jpg

izagorz-jpg

etyrawa-jpg

lesko

ustrzyki

brzozow

wbieszczadach.net

wsanok

Zostań fotoreporterem

Zostań fotoreporterem sanokonline.pl

Byłeś świadkiem zdarzenia? Masz zdjęcia, nakręciłeś film bądź napisałeś ciekawy artykuł i chcesz go opublikować? Bądź pierwszy i napisz do nas!

Kontakt z redakcją:

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tel. 502 920 384
Tel. 782 795 602
 


 

7 items tagged "wernisaż"

Wyników 1 - 7 z 7

Wernisaż Bartłomieja Węgrzyna w BWA Galerii Sanockiej

Category: Plenery i wystawy
Utworzone: poniedziałek, 11, styczeń 2016 14:49

BWA Galeria Sanocka zaprasza:

Bartłomiej Węgrzyn

follow the abstraction

wernisaż:15.01.16r. godzina 18.00

wystawa trwa do 12.02.2016r.

zaproszenie bartek wegrzyn

W przestrzeni sztuki od zawsze najbardziej intrygowała mnie możliwość zawarcia myśli oraz spostrzeżeń w trójwymiarowym obiekcie. Z tego też względu rzeźba stała się dziedziną, w której realizuję moje artystyczne projekty. Źródłem inspiracji jest dla mnie istota rzeczy, czyli warunek dla istnienia każdego bytu. Mój sposób postrzegania rzeczywistości trafnie odzwierciedlają słowa Konstantina Brancusiego:
<What is real is not the external form, but the essence of things... It is impossible for anyone to express anything essentially real by imitating its exterior surface.>
Mam poczucie, że poznawanie świata za pomocą dostępnych nam zmysłów wzroku, słuchu, dotyku daje jedynie mglisty, niepełny obraz otaczającej rzeczywistości. Dlatego też
w swoich pracach staram się dotrzeć do istoty/esencji rzeczy, które nas otaczają. Naśladowanie tylko pozornie pozwala nam na oddanie istoty rzeczy, tworzy złudzenie. Moim celem nie jest imitacja, lecz nadawanie potencjalnej postaci bytom.
Zazwyczaj obraz i forma rzeźby kształtują się bardzo szybko w mojej świadomości. Bywa, że projekt powstaje pod wpływem bardzo silnych emocji, z kolei czasami pracuję w zupełnej ciszy. Bardzo precyzyjnie dobieram i komponuję każdy element moich prac, rzadko sięgam po ready made. Pomimo tego, że rzeźby powstają intuicyjnie, nie ma w nich przypadkowości. Obiekty, które tworzę są efektem syntezy informacji i wrażeń, które do mnie docierają. Stanowią jakby odbicie [powidok] mojej jaźni
i sposobu postrzegania otoczenia. Wiem, że gdy zamykam oczy one tam są i czekają na stworzenie.
Prace, jakie wykonuję są zazwyczaj bardzo harmonijne, a jednak nie sposób poznać i zrozumieć ich już po jednym spojrzeniu. Każdy z powstałych obiektów ma swoją niepowtarzalną tożsamość. Rzeźby jakie tworzę mają stanowić wyzwanie, wysilić wyobraźnię i wyzwolić emocje. Tworzone przeze mnie układy mają sprowokować oglądającego, skonfrontować go z obiektami dla niego zupełnie nowymi, a przez to zaburzyć naturalną dla każdego potrzebę porządkowania rzeczy.
Proces twórczy rozpoczynam od szkiców i grafik, które tworzą bazę do kolejnych etapów powstawania rzeźby. Same obiekty nie są jednak czystym odzwierciedleniem wcześniej utworzonych rysunków, ale stanowią niezależną całość.
Przez długi czas pracowałem w wielu różnych materiałach, takich jak kamień, drewno, stal, brąz. W tym momencie stosuję techniki mieszane, gdzie głównym surowcem konstytuującym moje prace są różnego rodzaju plastiki oraz pigmenty. Podczas pracy nie używam programów graficznych ani plotera, co pozwala na często niekonwencjonalne
i zaskakujące rozwiązania.
/Bartłomiej Węgrzyn/

Bartek Węgrzyn Wave after wave 2014

Bartłomiej Węgrzyn

(ur. 1984) Pochodzi z Miejsca Piastowego. W 2009 roku ukończył z wyróżnieniem Wydział Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, w pracowni prof. Józefa Murzyna. Obecnie pracuje jako asystent prof. Andrzeja Zwolaka w Pracowni II Rysunku na Wydziale Rzeźby ASP w Krakowie.
Stypendysta Chinese Scholarship Council oraz Socrates Erasmus. W latach 2010-2012 uczestniczył w rezydencjach artystycznych w Chinach (Chongqing, Organhaus 501 Art Space) w czasie których zaprezentował cykl rzeźb „"Very existence objects". W 2015 roku został laureatem konkursu "Obraz, Grafika, Rysunek, Rzeźba 2015" organizowanego przez Biuro Wystaw Artystycznych w Rzeszowie. Doświadczenia zebrane w Polsce jak i za granicą stały się źródłem nowego, interesującego języka artystycznego, który znajduje swój wyraz w aktualnej twórczości.  Autor licznych wystaw w kraju jaki za granicą.

www.bartekwegrzyn.blogspot.com

www.behance.net/BartekWegrzyn

Bartek Węgrzyn 1 Bez tytułu Chiny 2012

 

ZAPRASZAMY

Wernisaż Nieformalnej Grupy Artystów pod nazwą Skład Doczepiony

Category: Plenery i wystawy
Utworzone: poniedziałek, 07, grudzień 2015 13:43

BWA Galeria Sanocka zaprasza:

 
Skład Doczepiony
Stacja Rynek Główny
Arkadiusz Andrejkow
Bernadeta Andruszko
Mateusz Beźnic
Anna Białowąs
Daniel Białowąs
Dariusz Jędrasiewicz
Izabela Kulman
Tomek Mistak
Sylwester Stabryła
Jakub Strzelecki
Jan Szczepkowski
Szymon Szczepkowski
Joanna Szostak
 
oprawa dźwiękowa wernisażu: AcidPoint [Altercase / Sanok | Kraków]
 
wernisaż: 11.12. godz. 18:00
wystawa trwa do 08.01.2016
 
sklad doczepiony zaproszenie
 

Nieformalna Grupa Artystów, działająca pod wspólnym szyldem SKŁAD DOCZEPIONY, powstała z potrzeby łączenia środowisk twórczych i chęci realizacji artystycznych pomysłów w miejscach niekonwencjonalnych i oryginalnych, dostępnych dla szerszego grona odbiorców. Grupa liczy 13 wyjątkowych, zdolnych i kreatywnych postaci, zajmujących się malarstwem, fotografią, rysunkiem, grafiką i działaniami multimedialnymi. W skład grupy wchodzą artyści z Sanoka, Radomia i Starachowic.

Zapraszamy!!

Wernisaż prac Małgorzaty Kosiec w sanockiej BWA

Category: Plenery i wystawy
Utworzone: poniedziałek, 15, czerwiec 2015 13:37
BWA Galeria Sanocka zaprasza:

Małgorzata Kosiec


ABSTRACT

kosiec plakat small

 

wernisaż: 19.06, 

godzina 18:00

wystawa trwa do 21.08.2015r.
BWA Galeria Sanocka
Rynek 14, 38-500 Sanok


Triumf woli
Pierwsze obrazy abstrakcyjne Małgorzaty Kosiec, które ujrzały światło dzienne kilka lat emu, dla wielu wielbicieli jej twórczości i znawców dotychczasowego dorobku były prawdziwym zaskoczeniem. Nieliczni zauważyli konsekwencję, z jaką autorka dążyła w kierunku abstrakcji, jako próby zawładnięcia przestrzenią. W perspektywie ostatnich 15 lat jej artystycznego dorobku można nawet zaryzykować tezę, że powstające obecnie wielkoformatowe malarstwo abstrakcyjne to ujarzmiona wersja ekspresjonistycznej twórczości na papierze z początkowego okresu kariery Kosiec. Wtedy autorka realizowała kompozycje biologiczne w temacie, skoncentrowane na człowieku, ale emanujące rozmachem i wolnością, jaka obecnie znajduje perfekcyjne odzwierciedlenie w abstrakcji.
Nie jest tak, że abstrakcja zamknęła w malarstwie Małgorzaty Kosiec wątek figuratywny. Rozwija się do niego równolegle. Czy autorce się to podoba czy nie, jej pop-artowskie portrety i przepełnione w dosłowny sposób literaturą, kobiece wizerunki, mają tylu zwolenników, że nie pozwolą oni raczej porzucić jej tego tematu twórczości.
Abstrakcja, przynajmniej na razie, ma dla Kosiec charakter bardziej prywatny, stanowi wyjątkowo indywidualną, autorską wypowiedź. Prywatny nie oznacza kameralny. Obcujemy z wielkoformatowymi kompozycjami, pełnymi rozmachu, o bardzo przemyślanej kompozycji, w większości emanującymi różnorodną paletą żywych barw i szczegółowym, wręcz drobiazgowym, wykończeniem. Warsztat w malarstwie Małgorzaty Kosiec pozostaje wartością najwyższą i niezmienną. W cyklu abstrakcyjnym pojawia się też co jakiś czas, dla oddechu, praca monochromatyczna, gdyż ta seria obrazów buzuje różnorodnością i oferuje zaskakujące rozwiązania w każdym wariancie.
Artystka zawsze prowadziła z widzem grę, uwodząc jego wzrok i dopuszczając się niewinnych oszustw. Nie jest inaczej, i tym razem. Płaskie obrazy stwarzają wrażenie przejmującej głębi, nieograniczonego rozlewania się kompozycji poza granicę kadru, trójwymiarowych, niezwykle skomplikowanych układów linii, budujących wielopoziomowe struktury. Inspiracje tych zestawień są na pewno wywiedzione ze świata nauki: fizyki, biologii, kosmologii. Autorka jednak nie docieka ich funkcji i znaczeń, skoncentrowana w pełni na pięknie form, przenikających się splotach linii, możliwości budowania kolorem niewiarygodnie różnorodnych, raz pełnych mocy, innym razem finezyjnie delikatnych, siatek.
To, co najsilniej przemawia z tych abstrakcyjnych kompozycji to ogromna energia, erupcja formy i koloru. Malarstwo Małgorzaty Kosiec stanowi nową propozycję w dziedzinie abstrakcyjnego myślenia, jest flirtem pomiędzy geometrią a myśleniem bardzkiej biologicznym. Autorka nie odcina się tu od korzeni swojej twórczości, jej dekoracyjności, wielowarstwowości i popowych podniesień. Wyabstrahowała je jednak z konieczności operowania dosłownością i figuracją, uwolniła z przymusu tworzenia realnego motywu.
Ostatnie prace Kosiec są tryumfem artystki i kobiety. Wiem, że brzmi to pretensjonalnie, ale nie waham się użyć takiego sformułowania. Towarzyszę, jako obserwator, artystycznej drodze Małgorzaty Kosiec od 15 lat. Podziwiam ją za reżim artystyczny, twórczą wrażliwość i inteligencję, wytrwałość, wielką pracowitość, umiejętność ustanawiania priorytetów. Wiem, że abstrakcyjny cykl jej prac, tak silnie emanujący nieskrępowana ekspresją i dziewczęcą niemal radością, stanowi kwintesencje jej obecnego zadowolenia z życia. Za dobrze ją znam, żeby uznać ten punkt w jej karierze, za punkt dojścia. Na pewno niedługo znowu nas zaskoczy nowymi malarskimi propozycjami. Na razie jednak napawam się jej wielkoformatowymi, abstrakcyjnymi obrazami, w których dostrzegam manifest autorki spełnionej.   /Agnieszka Gniotek/


ZAPRASZAMY!!

NEURAL PASSAGES 150X200

Wernisaż wystawy Anny Jańskiej-Maciuch w SDK

Category: Plenery i wystawy
Utworzone: poniedziałek, 18, maj 2015 12:52

Sanocki Dom Kultury zaprasza na wernisaż wystawy malarstwa

Anny Jańskiej - Maciuch

23 maja  godz.16.00 (holl SDK)

wernisażAnny

s

Janusz Dziduszko - kredką na papierze ściernym

Category: Plenery i wystawy
Utworzone: wtorek, 03, marzec 2015 13:42

SANOK / 3 marca br. (wtorek) o godz. 18 zapraszamy do Galerii "20" na wernisaż wystawy "Malarstwo europejskie w miniaturach" Janusza Dziduszki. Ten sanoczanin z pochodzenia jest architektem, projektował w Krakowie, Koszalinie, Tarnowie. Po pięćdziesięciu latach czynnej pracy w zawodzie powrócił do rysunku odręcznego i malowania. Odtwarza malarstwo europejskie, w tym również polskie, w miniaturowych wymiarach, bardzo oryginalną, nigdzie niespotykaną techniką - kredką na papierze ściernym. Zapraszamy!

dziduszko3

MBP w Sanoku

BWA Galeria Sanocka Zaprasza: Procesy równoległe / Łukasz Gil, Tycjan Knut, Dariusz Mlącki, Arkadiusz Sędek, Urszula Ślusarczyk

Category: Plenery i wystawy
Utworzone: środa, 18, luty 2015 14:50

Procesy równoległe
Łukasz Gil, Tycjan Knut, Dariusz Mlącki, Arkadiusz Sędek, Urszula Ślusarczyk

wernisaż: 20.02.2015r., godzina 17:00
wystawa trwa do 20.03.2015r.

zaproszenie

Aktualna prezentacja umożliwia rodzaj wglądu w proces twórczy grona kilku artystów, w tym  doktorantów Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. To zapis zarówno tego, co odnajdujemy w sferze emocji, jak i rezultatów refleksji  opartej na racjonalnych przesłankach.
Kiedy myślimy o sztuce, to zauważamy, że jednym z ważnych  kryteriów jest jej autentyczność. Istotną rolę przypisujemy tzw. prawdzie przeżycia, której refleksy odnajdujemy w dziełach sztuki. Sztuka „źródłowa” ma więc twarde oparcie w życiu, a cechą wspólną życia i sztuki jest ich procesualny charakter. Sztuka zakorzeniona w życiu ujawnia zazwyczaj ważne treści dotyczące natury ludzkiej i otaczającej nas rzeczywistości. Nikt z twórców nie ma jednak wyłączności na odnajdywanie prawdy, jak to słusznie kiedyś zauważył Janusz Marciniak – raczej wspólnie „składamy prawdę” w pewną całość. Taki jest też sens tej wystawy. W mniejszym stopniu ma ona pokazać „dzieło skończone”, a raczej stanowi sumę pewnych „momentów twórczych”, które ujawniają, co jest szczególnie ważne dla poszczególnych twórców, jak wygląda ich hierarchia wartości i jaki jest ich wkład w odczytywanie prawdy o Rzeczywistości. Sztuka – w prezentowanym tu rozumieniu – wykracza bowiem poza swoją materialność i aspiruje ku wartościom leżącym poza nią samą. Zaangażowanie się w rzeczywistość poprzez  sztukę obejmuje nie tylko relację w której sztuka „wykorzystuje” rzeczywistość (jako źródło inspiracji, motywów, tematów, czy jakichkolwiek innych „przedstawień”), ale dotyczy również relacji odwrotnej, w której sztuka, przede wszystkim zaś sami artyści, „spłacają dług” wobec rzeczywistości, kształtując ją, czy wręcz przekształcając. /Prof. dr hab. Urszula Ślusarczyk/
                           
ZAPRASZAMY

 

Dariusz Mlącki Koperta 23 akryl płótno 2013

 

Dariusz Mlącki, Koperta 23

 

Tycjan Knut Bez tytułu116x81 akryl  płótno2011

Tycjan Knut, Bez tytułu

Urszula ŚlusarczykSin Titulo V akrylolej płótno130x100 2014

Urszula Ślusarczyk,Sin Titulo V

Wernisaż Marka Jaromskiego w sanockiej BWA

Category: Plenery i wystawy
Utworzone: czwartek, 14, sierpień 2014 08:46
BWA Galeria Sanocka zaprasza:
Marek Jaromski
myśli różne
 
wernisaż: 14.08 (czwartek) 2014r. godzina 18:00
wystwa trwa do 29.08.2014r.
 
Myśli różne
 
Głowy wyłaniają się z rozedrganej, gęstej materii. Wydają się bardzo różne mimo jednolitego formatu prac. Uważne spojrzenie dostrzega jednak szybko, że to ta sama głowa tylko wyjawiająca się coraz to inaczej: to samo sklepienie czaszki, rozwichrzone włosy, oczy (czasami w okularach), nos, usta, owal twarzy. Zbudowana z takich samych drobnych, ruchliwych elementów barwnych jak otaczająca ją płaszczyzna czy przestrzeń, poruszających się w podobnie skomplikowanym rytmie. Kondensujących się w centrum w kształt rozpoznawalny o różnej wyrazistości, nie rozgraniczony od otoczenia. Całą kompozycję rozświetla wewnętrzny blask rozlewający się swobodnie, nasilający się i uspakajający, intensywny i delikatny. Jednak to kolor zdaje się  decydować o klimacie tych prac, o ich emocjonalnym napięciu – drapieżne błękity, zgaszone brązy, chłodne i ciepłe biele  nawarstwiają się i zestrajają w wyrafinowane harmonie, czasem ekspresyjne, dramatyczne, częściej skrywające głęboki, cichy smutek. Ale i te nastroje są niepewne, prowokują do odmiennych interpretacji, zwłaszcza owo niedomknięcie tak silnie intrygujące.
Nieuchwytność granic zaskakuje bowiem u rysownika umiejącego jedną trafną linią określić postać człowieka, zwierzę, przedmiot, krajobraz,  czyniąc cykl „głów” czymś wyjątkowym w jego dotychczasowym dorobku. Czy może to nowy etap w twórczości Marka Jaromskiego? Taki sposób obrazowania otwiera przecież wprost nieograniczoną możliwość przekształceń, snucia opowieści bez końca. I stawia pytanie czy to nieustanne „stawanie się”  nie jest równoznaczne z zanikaniem? W każdym razie podobny sposób tworzenia pojawił się także w kilku nowych pejzażach artysty z Ponikwi Dużej – tutaj też drzewa, łany, zarośla, ziemia i niebo nie zatracając swojej tożsamości zmieniają solidną egzystencję w coś niestabilnego, ulotnego. Ta zwiewność krajobrazu nie wynika, jak w eksperymencie Moneta z rodzaju oświetlenia, lecz z decyzji artysty tylko w niewielkim stopniu respektującego kolor lokalny. Warto podkreślić jeszcze jedną cechę głów i pejzaży – odbijane, najczęściej wielokrotnie, na cieniutkich papierach, podświetlone od tyłu, zwielokrotniają swój blask, podkreślają powietrzność i lekkość form. Czyżby odlatujące z prac Jaromskiego anioły, przez lata fascynujące wyobraźnię artysty, pozostawiły jednak coś w spadku? Bo także w czarno-białych rysunkach, których setki zalegają  pracownię, znaleźć można wiele takich, w których widać podobny jak w grafikach rytm zmienności i możliwość przekształceń. Oglądając starsze rysunki doszłam do przekonania, iż jest on obecny od początku twórczości Jaromskiego, tylko obecnie manifestuje się bardziej wyraziście.
Wobec prac Jaromskiego nie mogę oprzeć się podejrzeniu, że to artyści, jak dawniej alchemicy, „od zawsze” pracują nad transmutacja materii z wiarą i determinacją, ciągle i ciągle dokonując jej przeistoczenia. Nie w złoto – w coś cenniejszego – w dzieło sztuki.
Chcąc upewnić się, że trafnie zakładam, iż modelem dla tych dziesiątków głów jest głowa autora – zapytałam o to wprost. Opowiedział: „Tak, to moja głowa. Zawsze ta sama ale myśli różnie”
Ucieszyliśmy się oboje, znalazł się bowiem najlepszy z możliwych tytuł wystawy. Jaromski powiedział mi też, że cykl „Głów” rozpoczął się przed ponad dwoma laty (?) po tragicznej śmierci przyjaciela i zapewne jest już zamknięty. Zrozumiałam wtedy, że ten cykl stanowi swego rodzaju dziennik, zapis intensywnych emocji: żalu, rozpaczy, smutku, nieustających pytań o sprawy ostateczne ale także zapis serdecznej pamięci.
/Wiesława Wierzchowska/
 
 
ZAPRASZAMY!!
 
zaproszenie
 
 

MAREK JAROMSKI

ur.1953 w Kutnie. W Siedlcach ukończył technikum mechaniczne (dyplom-technik- mechanik obróbka skrawaniem)

1975-80- studia na wydziale grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie ,
 Dyplom z wyróżnieniem w pracowni technik drzeworytniczych (prof. Halina Chrostowska) od 1980 zatrudniony w tejże pracowni

W 1989 odchodzi z uczelni ze stopniem adiunkta by przeprowadzić się na wieś, do Ponikwi Dużej. Do 2001 roku 36 wystaw indywidualnych m.in. Warszawa galeria „Studio“, Kraków „Krzysztofory“, Heidelberg-Niemcy, galeria “Europa“w Oslo, galeria „Grafiki, Sztokholm, galeria L.H. Milanówek, g.“Ars longa“, SchloB (schloss) Oberhausen.

Ważniejsze wystawy indywidualne  po 2001r.:

2006 i 2008- Fabryka Trzciny Warszawa
2009-Galeria Test Warszawa
2010-Fabryka Koronek Warszawa
2010- Muzeum im. Leona Wyczółkowskiego Bydgoszcz
2013- Miejska galeria sztuki Gliwice „Stacja Artystyczna Rynek“
Prace w zbiorach- Muzeum Narodowe w Warszawie. Muzeum Narodowe w Krakowie, Galeria Sztuki „Zachęta“ w Warszawie, Galeria „Studio“ w Warszawie, Muzeum im. L. Wyczółkowskiego w Bydgoszczy, Statens Museum For Kunst-Kopenhaga-Dania, ShloB (schloss) Oberhausen-Niemcy, galeria „Engramme“-Toronto Kanada, Miejskie Muzeum Sztuki-Toruń, Muzeum Sztuki Współczesnej-Toruń, Muzeum Watykańskie-Włochy, Galeria Spicci del est-Rzym, Włochy.
Nagrody i Wyróżnienia:
1980- I nagroda w konkursie „Grafika Roku“, Warszawa
1981- II nagroda na Festiwalu Sztuki „Zachęta“, Warszawa
1981- nagroda miasta Baden-Baden-Biennale Grafiki Europejskiej, Niemcy
1981- Brązowy medal na ogólnopolskim konkursie im. J. Gielniaka, Jelenia Góra
1983- I nagroda na ogólnopolskim konkursie im. J. Gielniaka, Jelenia Góra
1984- Nagroda Młodych, Międzynarodowe Triennale Grafiki „Intergrafik“-Berlin
1985-medal honorowy-Triennale „Mała Forma Grafiki“, Łódź
1985- Srebrny Gryfon-Biennale Krajów Nadbałtyckich-Rostok
1985- Nagroda Faber-Castell- Międzynarodowe Triennale Rysunku-Norymberga, Niemcy
1986- Nagroda im. St. Wyspiańskiego-Warszawa
1989 Wyróznienie-konkurs Graficzny „Linolschnit Heute“-Bietingheim-Bissingen, Niemcy
Międzynarodowe Biennale Grafiki-Kraków:
1984- Nagroda Fundowana
1986-Nagroda Równorzędna
1988-Grand Prix
1997- Nagroda Specjalna
1995- wyróżnienie, Quatriennale Linorytu i Drzeworytu Polskiego, Olsztyn
1995- Nagroda Roku w konkursie „Grafika Roku“, Warszawa
1996-Nagroda „Gazety Polskiej“ „Za wybitną i wysoce oryginalną twórczość plastyczną oraz         za radość życia“
1997- Prix D’Honoreur- Światowe Triennale Grafiki Małego Formatu wChamaliere, Francja
2003- Wyróżnienie honorowe w Międzynarodowym Konkursie Graficznym im. J.Gielniaka, Jelenia Góra
Autorskie audycje radiowe i telewizyjne:
Eteryczna Akademia Sztuki- Radio Józef
„Oto Człowiek“- Radio Józef
„Rozmowy na Chmurze“-Radio Józef
„Chodzę po ziemii“-Radio Plus
„Jak Człowiek z Człowiekiem“- Radio Plus
 „My Wy Oni“-współtwórca programu, TVP1
„Anioł Przychodzi Wieczorem" (opieka artystyczna-Ernest Bryll, pomysłodawca tytułu-Małgorzata Goraj-Bryll)

 

20140222- DSC0673

 

20140222- DSC0669

Pogoda Sanok z serwisu

1

Promowane firmy

 

Nasz Sanok

herbSanok –to miasto położone w południowo-wschodniej części województwa Podkarpackiego, u zbiegu dróg wiodących z Przemyśla, Rzeszowa i Krosna w głąb Bieszczadów.... więcej

punktMapa Sanoka
punktHistoria Sanoka
punktWYDARZENIA
punktUrząd Miasta i Gminy
punktStarostwo powiatowe
punktStraż Miejska
punktPolicja
punktPaństwowa Straż Pożarna
punktUrzędy Pocztowe
punktSzkoły
punktPrzedszkola i żłobki
punktSzpitale
punktStowarzyszenia
punktKościoły

Informator

ikonka_5Zbiór przydatnych informacji, które pomogą w życiu codziennym.

Przydatne informacje:

punktUrzędy
punktBanki
punktBankomaty
punktTaxi
punktKino
punktDyskoteki
punktApteki
punktRozkład jazdy

punktRestauracje
punktCzynne po 22
punktPizza na telefon
punktJedzenie na telefon
punktKwiaciarnie
punktNoclegi
punktFirmy
punktOgłoszenia

Ciekawe miejsca

ikonka_6Sanok to miasto położone w południowo-wschodniej części województwa Podkarpackiego, u zbiegu dróg.... więcej

punktCiekawe miejsca
punktWarto zobaczyć

punktZabytki Sanoka
punktMuzea Sanoka

Komunikacja

ikonka_7Sanok to miasto położone w południowo-wschodniej części województwa Podkarpackiego, u zbiegu dróg.... więcej

punktMKS Sanok
punktPKP Sanok

punktPKS Sanok
punktPrywatni


Ostatnie komentarze